رضایی: هرکسی درآمریکا رئیس‌جمهور شود اول باید از ملت ایران عذرخواهی کند-راهبرد معاصر
سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات ۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم

رضایی: هرکسی درآمریکا رئیس‌جمهور شود اول باید از ملت ایران عذرخواهی کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرکسی در آمریکا بر سر کار بیاید اول باید از ملت ایران بخاطر تحریم‌های اخیر عذرخواهی کند و سپس خسارت‌های حاصل از تحریم را جبران کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 27
کد خبر: ۶۴۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه «همایش بین المللی افول آمریکا، روند گذشته و تحولات آینده» در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه در بُعد فرهنگی و اقتصادی نباید فقط نظاره‌گر افول آمریکا باشیم، اظهار داشت: عوامل بسیاری در افول آمریکا دخالت داشتند، اما مهمترین آن نبود نظریات بنیادین درست در تمدن غرب بوده است.

 

وی عنوان کرد: وقتی شمشیر آزادی گلوی خود آمریکایی‌ها را می‌برد باعث می‌شود ببینیم بنیاد‌های افول غرب نزدیک است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با تاثیر فشار‌های آمریکا بر ایران در نزدیک شدن آن به افول بیان کرد: فشار‌های آمریکا علیه ایران جدید نیست. آن‌ها در ادامه اعتقاد غربی‌ها که جهان اسلام نباید پیشرفت کند، هم قبل و هم بعد از انقلاب مانع پیشرفت ما بوده‌اند. تا امروز آمریکایی‌ها به صورت کامل جلوی پیشرفت ما را گرفتند.

 

رضایی در رابطه با تاثیر پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا و حل شدن مشکلات تحریم به واسطه آن، گفت: تجربه اوباما نشان داد در اوج دوره اوباما جنبش وال استریت شکل گرفت و حتی سندرز و دیگران سعی کردند نوآوری‌هایی داشته باشند، اما نتوانستند خود را نشان دهند. آینده آمریکا بعد از انتخابات بحران‌های جدی را خواهد داشت.

 

وی در پایان در رابطه با پیش‌بینی خود از انتخابات آمریکا، گفت: هرکسی در آمریکا بر سر کار بیاید اول باید از ملت ایران بخاطر تحریم‌های اخیر عذرخواهی کند و سپس خسارت‌های حاصل از تحریم را جبران کند.
منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار